Istota koncepcji marketingowej
Jest nastepująca:
- Chociaż pojęcie 'sprzedaż' i 'marketing' pojawiają się koło siebie, a często nawet wymiennie istnieje pomiędzy nimi zasadnicza różnica, przede wszystkim, jeśli chodzi o filozofię leżącą u ich podstaw
- W przypadku koncepcji sprzedaży firma najpierw wytwarza produkt (towar lub usługę), a dopiero wtedy próbuje używając różnych technik, przekonać klientów do jego zakupu
- Zupełnie inna filozofia związana jest z koncepcją marketingu. W tym przypadku firma rozpoczyna swe działania od poznania potrzeb swych klientów (poprzez badania marketingowe), a dopiero w tym momencie przystępuje do wytwarzania produktu je zaspokajającego.W bardziej ogólnym sensie koncepcja marketingowa opiera się na założeniu, iż 'zaspakajanie potrzeb klientów stanowi uzasadnienie istnienia firmy tak w sensie ekonomicznym jak i społecznym
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (7 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (5 stron A4)
5. (7 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (9 stron A4)
8. (16 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (13 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.6 stron)
2. (0.2 stron)
3. (1 stron)
4. (0.2 stron)
5. (1.2 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Istota koncepcji marketingowej
Istota koncepcji marketingowej
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 243 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|