Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teoria potrzeb | teoria zachowań producenta | IRR | analiza space | etyka w biznesie | analiza progu rentowności | koszty w mikroekonomii | globalizacja |

Marketingowy system informacji

Można określić jako sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół ludzi, urządzeń i procedur, służących gromadzeniu, przetwarzaniu, analizowaniu, ocenie i udostępnianiu potrzebnych i aktualnych informacji dla osób podejmujących decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketingowy system informacji

Marketingowy system informacji
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 132 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii