Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zysk netto | wartość pieniądza w czasie | uchwalanie budżetu gminy | wzrost gospodarczy | teoria treści | analiza strategiczna | Customer Care | ECR |

Funkcje opakowań w promocji produktu

To:

- oferty oszczędnościowe: np. obniżka ceny – informacja na opakowaniu, specjalne etykiety (flash) – aby zwrócić uwagę konsumenta,
- zakup okazyjny: cena bez zmian, ale opakowanie zawiera większą ilość produktu, opakowanie bonusowe (2 w cenie 1) – produkt oferowany jest gratis,
- opakowanie z kuponami: kupony upoważniają do zakupu produktu danej firmy lub otrzymania ulg zakupowych, kuponem może być część opakowania – etykieta, kod kreskowy, należy wyciąć i zebrać określoną ilość aby skorzystać z zakupu,
- opakowanie z premią: natychmiastowe wynagrodzenie nabywcy, podarunek w środku lub na zewnątrz opakowania, podarunek jest od producenta marki lub jest związany z zastosowaniem produktu,
- opakowanie do ponownego wykorzystania: stanowi dodatkową korzyść, może służyć różnym celom, np. do dekoracji – wartość estetyczna.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Opakowania i znakowanie towarów
6 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Podstawy logistyki - ponad 70 zagadnień z odpowiedziami
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Logistyka - ściąga z zagadnień
1 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje opakowań w promocji produktu

Funkcje opakowań w promocji produktu
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 179 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii