Funkcje opakowań w promocji produktu
To:
- oferty oszczędnościowe: np. obniżka ceny – informacja na opakowaniu, specjalne etykiety (flash) – aby zwrócić uwagę konsumenta,
- zakup okazyjny: cena bez zmian, ale opakowanie zawiera większą ilość produktu, opakowanie bonusowe (2 w cenie 1) – produkt oferowany jest gratis,
- opakowanie z kuponami: kupony upoważniają do zakupu produktu danej firmy lub otrzymania ulg zakupowych, kuponem może być część opakowania – etykieta, kod kreskowy, należy wyciąć i zebrać określoną ilość aby skorzystać z zakupu,
- opakowanie z premią: natychmiastowe wynagrodzenie nabywcy, podarunek w środku lub na zewnątrz opakowania, podarunek jest od producenta marki lub jest związany z zastosowaniem produktu,
- opakowanie do ponownego wykorzystania: stanowi dodatkową korzyść, może służyć różnym celom, np. do dekoracji – wartość estetyczna.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (30 stron A4)
3. (1 stron A4)
4. (16 stron A4)
5. (6 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (20 stron A4)
8. (24 stron A4)
9. (22 stron A4)
10. (28 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.7 stron)
5. (0.6 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.3 stron)
9. (1.2 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje opakowań w promocji produktu
Funkcje opakowań w promocji produktu
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 179 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|