Nowoczesne formy marketingu
Poza content marketingiem i influencer marketingiem, które zostały już tutaj omówione, istnieją jeszcze inne, nowoczesne formy marketingu. Są nimi m.in.:
- Marketing wideo - wykorzystanie treści wideo do przekazywania informacji o produkcie lub usłudze, prezentacji funkcjonalności, opowieści historii marki i wiele innych.
- Marketing interaktywny - marketing, który umożliwia klientom aktywny udział w procesie tworzenia lub personalizacji produktu lub usługi.
- Marketing w czasie rzeczywistym - strategia, która polega na tworzeniu treści na żywo, np. streamingi wideo, relacje z wydarzeń na żywo, błyskawiczne reakcje na wydarzenia w branży.
- Marketing doświadczeń - wykorzystanie wyjątkowych doświadczeń, np. interaktywnych wystaw, gier, konkursów, aby przyciągnąć uwagę klientów i budować pozytywny wizerunek marki.
- Marketing społecznościowy - wykorzystanie mediów społecznościowych, aby dotrzeć do klientów i zbudować lojalność marki.
- Marketing mobilny - wykorzystanie technologii mobilnych, takich jak aplikacje mobilne, wiadomości tekstowe lub push, aby przyciągnąć uwagę klientów i zwiększyć sprzedaż.
- Marketing kontekstowy - dostarczanie treści marketingowych dopasowanych do kontekstu, w którym klient przegląda lub używa produktu lub usługi.
- Marketing emocjonalny - wykorzystanie emocji, takich jak strach, radość, złość, aby przyciągnąć uwagę klientów i zbudować związki z marką.
- Marketing szeptany - polega na przekazywaniu informacji o produktach i usługach w formie opinii i treści na blogach, forach, grupach czy portalach społecznościowych, a także z ust do ust. Informacje te wyglądają jak opinie zadowolonego klienta, a nie klasyczny przekaz marketingowy firmy.
Te formy marketingu mogą być wykorzystane w połączeniu z tradycyjnymi formami marketingu, takimi jak reklama telewizyjna, drukowana, radiowa i innymi, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych i dotrzeć do jak największej liczby klientów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (6 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (26 stron A4)
6. (11 stron A4)
7. (66 stron A4)
8. (16 stron A4)
9. (18 stron A4)
10. (9 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.7 stron)
2. (2.2 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.8 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nowoczesne formy marketingu
Nowoczesne formy marketingu
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 23 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|