Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
łańcuch logistyczny | podstawy analizy finansowej | rodzaje spółek | strategia reklamy | teoria oczekiwań | obligacje skarbowe | funkcje marketingu | negocjacje w biznesie |

Nowoczesne formy marketingu

Poza content marketingiem i influencer marketingiem, które zostały już tutaj omówione, istnieją jeszcze inne, nowoczesne formy marketingu. Są nimi m.in.:

- Marketing wideo - wykorzystanie treści wideo do przekazywania informacji o produkcie lub usłudze, prezentacji funkcjonalności, opowieści historii marki i wiele innych.

- Marketing interaktywny - marketing, który umożliwia klientom aktywny udział w procesie tworzenia lub personalizacji produktu lub usługi.

- Marketing w czasie rzeczywistym - strategia, która polega na tworzeniu treści na żywo, np. streamingi wideo, relacje z wydarzeń na żywo, błyskawiczne reakcje na wydarzenia w branży.

- Marketing doświadczeń - wykorzystanie wyjątkowych doświadczeń, np. interaktywnych wystaw, gier, konkursów, aby przyciągnąć uwagę klientów i budować pozytywny wizerunek marki.

- Marketing społecznościowy - wykorzystanie mediów społecznościowych, aby dotrzeć do klientów i zbudować lojalność marki.

- Marketing mobilny - wykorzystanie technologii mobilnych, takich jak aplikacje mobilne, wiadomości tekstowe lub push, aby przyciągnąć uwagę klientów i zwiększyć sprzedaż.

- Marketing kontekstowy - dostarczanie treści marketingowych dopasowanych do kontekstu, w którym klient przegląda lub używa produktu lub usługi.

- Marketing emocjonalny - wykorzystanie emocji, takich jak strach, radość, złość, aby przyciągnąć uwagę klientów i zbudować związki z marką.

- Marketing szeptany - polega na przekazywaniu informacji o produktach i usługach w formie opinii i treści na blogach, forach, grupach czy portalach społecznościowych, a także z ust do ust. Informacje te wyglądają jak opinie zadowolonego klienta, a nie klasyczny przekaz marketingowy firmy.

Te formy marketingu mogą być wykorzystane w połączeniu z tradycyjnymi formami marketingu, takimi jak reklama telewizyjna, drukowana, radiowa i innymi, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych i dotrzeć do jak największej liczby klientów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Franchising a kanały dystrybucji (⭐bibliografia)
23 stron(-y)
Eurologistyka - opracowanie
5 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - referat (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Franchising i jego wpływ na skuteczność działań wybranych firm (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nowoczesne formy marketingu

Nowoczesne formy marketingu
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 23 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii