Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy

Do pragmatycznego znaczenia pozytywnego wizerunku przyczynia się zjawisko aureoli, transferu image. Ogólne nastawienie do jakiegoś przedmiotu wpływa na postrzeganie właściwości tego przedmiotu. Następuje transfer wizerunku np. pozytywny wizerunek ogólny organizacji przenoszony jest na pozytywne postrzeganie rozmaitych spraw z nią związanych np. jej zarząd, oferty, reklamy, polityki ekologicznej itd. i odwrotnie.

Znane jest też zjawisko odwrócenia efektu aureoli zwane jako efekt diabelski. Uprzedzenia, pierwsze wrażenie to podstawy by pewnym ludziom przyprawić własną aureolę. Psychologia tłumaczy to m.in. tym że ludzie dążą do uporządkowania świata i szufladkowania innych np. na dobrych i złych. Jeśli komuś przyprawi się aureolę złego to wszystko co robi, mówi próbuje się tak zinterpretować, by pasowało do tego wizerunku.

Powyższe informacje to za mało? Przeczytaj więc gotowe opracowania, prezentacje, wykłady oraz obszerne referaty z bibliografią i przypisami. Po pobraniu na dysk pliki możesz dowolnie edytować i drukować.

Oto przykłady:
Ilość stron
- Public relations - opracowanie 22
- Definicje z mikroekonomii 12
- Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach 19
- Reklama - referat 14
- Test z marketingu 8
- Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami 11
- Budowanie marki produktu 21

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Marketing » Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy



Definicja: Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy
Ocena: 9.7/10
Liczba głosów: 4

Zaloguj się, aby zagłosować