| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




4200 opracowań - kliknij tutaj i pobierz na dysk

Pomoce dla studentów:

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską




Zarządzanie marketingowe - zagadnienia


Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM (wraz ze schematem), podejście behawioralne, decyzyjne, sektorowe, sytuacyjne i systemowe, sektora oraz koncepcje marketingów sektorowych (branżowych), misja przedsiębiorstwa, funkcje misji i uwarunkowania (+ schemat), rynek przedsiębiorstwa w wymiarze przedmiotowym, podmiotowym i przestrzennym, strategiczna jednostka biznesu (SJB) i jej cechy, trzy poziomy zarządzania w przedsiębiorstwie zdywersyfikowanym, misja organizacji, analiza rynku i jej zakres, wielkość, pojemność i chłonność rynku, aktywne i pasywne podejście do chłonności rynku, dynamika i wskaźnik względnej dynamiki rynku, cenowa struktura rynku, wartość i rentowność, segmentowa struktura rynku, analiza segmentowa, kanały rynku, zewnętrzna i wewnętrzna przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, trzy poziomy konkurencji rynkowej, mobilność sektora, model rynku (warianty sytuacyjne), struktura sektora konkurencyjnego, siły konkurencyjne wewnątrz sektora (schemat), mapa grup strategicznych (czynności), tendencje rozwojowe rynku, udział w rynku, miernik oceny systemu dystrybucji - numeryczny wskaźnik dystrybucji, analiza ABC, aktywa promocyjne, reguła Pareto, macierz BCG (Boston Consulting Group), dynamika rynku, strategie normatywne, metoda (macierz) GE - General Electric, jej zalety i wady, pozycja konkurencyjna, macierz A.D. Little (ADL), metoda Homera - Schendela, metoda (analiza) Swot, analiza TOWS, badanie synergii. (19 stron)

Pliki podobne tematycznie: # # # # #





Aby pobierać pliki wpisz kod:
Podaj swój adres e-mail:

Opracowania napisane są w programie Word. Po pobraniu na dysk można je odczytać, zmieniać i drukować.





Plik pt. Zarządzanie marketingowe - zagadnienia należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing.
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.


Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat
Plan promocji wody mineralnej - projekt
Polityka asortymentowa
Proces dystrybucji
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji


Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie
Funkcjonowanie przedsiębiorstwa sprywatyzowanego
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca
Marketing przemysłowy - opracowanie


© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | mapa serwisu | słownik | tematy | tematyczne | Nasze serwisy: Biznes plan