MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Zarządzanie marketingowe - zagadnienia

Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM (wraz ze schematem), podejście behawioralne, decyzyjne, sektorowe, sytuacyjne i systemowe, sektora oraz koncepcje marketingów sektorowych (branżowych), misja przedsiębiorstwa, funkcje misji i uwarunkowania (+ schemat), rynek przedsiębiorstwa w wymiarze przedmiotowym, podmiotowym i przestrzennym, strategiczna jednostka biznesu (SJB) i jej cechy, trzy poziomy zarządzania w przedsiębiorstwie zdywersyfikowanym, misja organizacji, analiza rynku i jej zakres, wielkość, pojemność i chłonność rynku, aktywne i pasywne podejście do chłonności rynku, dynamika i wskaźnik względnej dynamiki rynku, cenowa struktura rynku, wartość i rentowność, segmentowa struktura rynku, analiza segmentowa, kanały rynku, zewnętrzna i wewnętrzna przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, trzy poziomy konkurencji rynkowej, mobilność sektora, model rynku (warianty sytuacyjne), struktura sektora konkurencyjnego, siły konkurencyjne wewnątrz sektora (schemat), mapa grup strategicznych (czynności), tendencje rozwojowe rynku, udział w rynku, miernik oceny systemu dystrybucji - numeryczny wskaźnik dystrybucji, analiza ABC, aktywa promocyjne, reguła Pareto, macierz BCG (Boston Consulting Group), dynamika rynku, strategie normatywne, metoda (macierz) GE - General Electric, jej zalety i wady, pozycja konkurencyjna, macierz A.D. Little (ADL), metoda Homera - Schendela, metoda (analiza) Swot, analiza TOWS, badanie synergii. (19 stron)


Pliki powiązane tematycznie: #zarządzanie marketingowe, #macierz ADL, #mapa grup strategicznych, #analiza portfolio, #metody portfelowe,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Zarządzanie marketingowe - zagadnienia należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (Liczba stron: 30)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 20)