Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
historia gospodarcza Polski | zapasy | non profit | macierz BCG | gotowy plan marketingowy | zasada Pareto | John Maynard Keynes | analiza portfolio |

Konflikty w kanale marketingowym

W kanale marketingowym powinna zachodzić bardzo ścisła współpraca, lecz w jej trakcie mogą powstawać konflikty, zwłaszcza w kanałach marketingowych konwencjonalnych. Ich źródłem mogą być między innymi:

1. Rozbieżność interesów producenta i pośredników handlowych. Sprzeczność ta polega na tym, że producenci pragną minimalizować swoje koszty handlowe. Handlowcy natomiast pragną maksymalizować marże handlowe.
2. Dążenia przedsiębiorstw produkcyjnych do sprawowania kontroli nad całym procesem dystrybucji, natomiast pośrednicy pragną zachować samodzielność, autonomiczność i elastyczność w działaniu, wychodząc z założenia, że najlepiej znają sferę handlu.
3. Producenci dążą do tego, by pośrednicy eksponowali ich towary w najlepszych miejscach w swoich hurtowniach czy też sklepach detalicznych. Żądają najlepszych miejsc ekspozycji towarów, ale handlowcy żądają za to dodatkowych opłat.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rodzaje konfliktów w organizacji
3 stron(-y)
Motywacja jako funkcja zarządzania (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Kierowanie konfliktem w organizacji - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Cena w ujęciu marketingowym - referat (⭐bibliografia)
24 stron(-y)
Negocjacje - praca (⭐bibliografia)
16 stron(-y)
Podstawy zarządzania - ściąga
2 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Konflikty w kanale marketingowym

Konflikty w kanale marketingowym
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 172 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii