Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
nisza rynkowa | psychologia społeczna | macierz Ansoffa | kody kreskowe | alianse strategiczne | cenowa elastyczność popytu | teoria użyteczności | etapy analizy strategicznej |

Grupy działań cyklu marketingowego

Na marketing składają się grupy działań, które w terminologii fachowej zwane są cyklem marketingowym:

- analiza otoczenia przedsiębiorstwa;
- badania marketingowe i badania rynku;
- selekcja rynków;
- pozycjonowanie;
- strategia produktu, ceny, dystrybucji i promocji, czyli tzw. Marketing mix;
- planowanie;
- organizacja i kontrola.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Inwestycje jako warunek rozwoju przedsiębiorstw (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (⭐przypisy)
16 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Nowoczesne metody rachunku kosztów (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Analiza rynku - zagadnienia
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Grupy działań cyklu marketingowego

Grupy działań cyklu marketingowego
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 121 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii