Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
badania ankietowe | socjometria | ROS | zarządzanie relacjami z klientami | podstawy ekonomii | NBP | kapitał pracujący | analiza makrootoczenia |

Macierz kierunków polityki gospodarczej

Wykorzystuje do oceny sytuacji dwie kategorie o charakterze kompleksowym: zdolność konkurencyjną przedsiębiorstwa oraz rentowność branży.

Bezpośrednie wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w ocenie możliwości działania można odnaleźć w macierzach oceny rynku i oceny produktu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy spółdzielni handlowej
25 stron(-y)
Analiza strategiczna przedsiębiortwa - prezentacja
27 stron(-y)
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Wykłady z makroekonomii
14 stron(-y)
Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
14 stron(-y)
Ściąga z gospodarki przestrzennej
2 stron(-y)
Polityka monetarna - referat (⭐bibliografia)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Macierz kierunków polityki gospodarczej

Macierz kierunków polityki gospodarczej
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 237 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii