Wyszukiwarka serwisu

Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych

Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej, (branding), techniki kształtowania opinii publicznej (tworzenie obiektywnej informacji o firmie i jej usługach, działalność publiczna, organizacja imprez, publikacje, wizualizacja firmy, reklama zewnętrzna), sposoby wpływających na lepszą komunikację z otoczeniem, model marketingu w systemie opieki zdrowotnej w Polsce (schemat), trendy w zakresie marketingu opieki zdrowotnej - prognoza na XXI wiek (schemat).(10 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).

Pliki powiązane tematycznie: #marketing usług medycznych, #marka, #branding, #marketing,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (Liczba stron: 10)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Marketing przemysłowy - opracowanie (Liczba stron: 26)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (Liczba stron: 20)
Bankowość elektroniczna (Liczba stron: 12)
Ściąga z marketingu 2 (Liczba stron: 2)