Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych
Większe doświadczenie rynkowe konsumentów będzie stawiać dostawców usług medycznych w trudniejszej sytuacji. Będzie się to wiązało z oczekiwaniem wyższej jakości świadczonych usług, lepszej obsługi, ale również negocjacjami cen świadczonych zabiegów, co będzie możliwe w zależności od wizerunku firmy, specjalistów, opinii.
Intensywny rozwój nowoczesnych technik informacyjnych sprawia, że konsumenci dysponują coraz większą ilością informacji na temat alternatyw wyboru, w związku z czym będą mogli lepiej porównać placówki i ich oferty. Nieodzowne w tym zakresie będą techniki marketingowe, a w szczególności te, dzięki którym placówki medyczne będą budowały własne silne marki.
Placówki służby zdrowia, które chcą skutecznie konkurować i utrzymać się na rynku powinny:
- zaakceptować jako priorytet cele marketingowe oraz zogniskować swoją działalność wokół trzech, czterech najważniejszych usług i osiągnąć w nich rozwój,
- nauczyć się właściwie wydatkować budżety marketingowe tak, aby wydatkowane środki zapewniały jak największe efekty,
- równoważyć rozwój dostosowując go do posiadanych zasobów i środków, wykorzystywać nadarzające się okazje,
- dynamiczne i elastycznie dostosowywać się do rynku, podążać za rynkiem drogami wyznaczonymi przez specjalistów ds. marketingu.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (26 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (9 stron A4)
6. (12 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (41 stron A4)
9. (11 stron A4)
10. (16 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.8 stron)
3. (2.9 stron)
4. (1.2 stron)
5. (0.3 stron)
6. (1.6 stron)
7. (2.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych
Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 114 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|