Zagadnienia na egzamin z marketingu
Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz sprzedażowa, marketing mix, specyfika marketingu usług, elementy otoczenia marketingowego, fazy procesu podejmowania decyzji zakupu i typowe procesy decyzyjne, pojęcie i potrzeba segmentacji rynku, znaczenie cyklu życia produktu dla przedsiębiorcy, sprzedaż, koszty, ceny i zyski w poszczególnych fazach cyklu życia produktu, znak towarowy, opakowania w strategii marketingowej, badania jakim poddawany jest nowy produkt kierowany na rynek, analiza marketingowa, testowanie rynku, cena jako instrument marketingu, problemy przy sformułowaniu polityki cen, warunki i czynniki determinujące cele polityki cen przedsiębiorstwa, konkurencja cenowa, elastyczność cenowa popytu, znaczenie i istotę dystrybucji, różnice między bezpośrednimi i pośrednimi kanałami dystrybucji, pośrednicy w kanałach dystrybucji, dystrybucja ekstensywna, selektywna oraz ekskluzywna i ich zastosowanie, umowa franchisingowa, Just in time, rola promocji, narzędzia polityki promocji, sponsoring, przedmiot i istota badań marketingowych, główne źródła pozyskiwania danych w badaniach marketingowych, misja przedsiębiorstwa, teorię potrzeb według A. Maslowa, analiza odbiorców ABC, strategia konkurencji Portera, matryca wzrostu i udziałów BCG, znaczenie controllingu, koncepcja AIDA w marketingowej strategii sprzedaży, marketing międzynarodowy. (24 strony)
Liczba stron: 24
Podobne opracowania: #podstawy marketingu #marketing mix #pięć sił Portera #macierz BCG #wykłady z marketingu
Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy
nie klikać w linki do formularza zamawienia.
Na stronie znajduje się 557 plików (9879 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 548 plików) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 takich plików) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
JUŻ WKRÓTCE |
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 548 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 9 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (9 plików) i Premium (9 plików).
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Zagadnienia na egzamin z marketingu należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Zagadnienia na egzamin z marketingu pobrały na dysk również:
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 16)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Test z bankowości - pytania testowe na egzamin (Liczba stron: 13)
Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii (Liczba stron: 10)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Zbieranie śmietanki - Praktyka oparta na ustalaniu wysokich cen początkowych, przy których uwaga firmy jest skupiona na najzasobniejszych klientach. Jednocześnie, gdy sprzedaż spada obniża ona cenę sięgając po...
Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą sprzedażą produktów fizycznych.
Analitycznie, marketing w usługach wiąże się...
Proces zarządzania marketingowego -
1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa.
2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa:
- pozycja rynkowa;
- silne i słabe strony;
- szanse i zagrożenia.
3. Planowanie marketingu:
- cele kierunkowe;
- ogólne cele;
- strategia marketingowa;
-...
Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku.
Sama koncepcja marketingu narodziła się w...
Marketing a zarządzanie marketingiem - Definicje:
1. Marketing to całość uogólnionej wiedzy na temat zasad, metod i technik dotyczących podejmowanych decyzji i działań w sferze kontaktów firmy, z jej rzeczywistymi i...
|