Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ryzyko kredytowe | historia myśli gospodarczej | równowaga konsumenta | teoria Herzberga | marka globalna | budżet gospodarstwa domowego | analiza fundamentalna | promotion mix |

Cechy segmentu rynku

Segment rynku powinien być:

1. mierzalny - tzn. umożliwiać uzyskanie niezbędnych informacji o poszczególnych cechach konsumentów

2. dostępny dla przedsiębiorstwa - tzn. umożliwiać efektywne zastosowanie narzędzi działania, na tyle rozległy aby uzasadniać stosowanie indywidualnego programu działania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat ( bibliografia)
11 stron(-y)
Promocja w marketingu usług finansowych ( przypisy)
0 stron(-y)
Cechy społeczeństwa rynkowego ( bibliografia przypisy)
10 stron(-y)
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik ( bibliografia)
43 stron(-y)
Analiza rynku - zagadnienia
6 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Rynek kapitałowy - teoria i zadania z rynku kapitałowego
18 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Cechy segmentu rynku

Cechy segmentu rynku
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 152 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii