Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia reklamy | ocena kondycji finansowej | strategie marketingowe | analiza rentowności | model motywowania | planowanie zasobów przedsiębiorstwa | tożsamość monetarna | ocena projektów inwestycyjnych |

Definicje rynku

Rynek - ogół stosunków wymiennych między sprzedającymi oferującymi towary i usługi i reprezentującymi podaż, a kupującymi, zgłaszającymi zapotrzebowanie na określone towary i usługi (poparte odpowiednimi środkami płatniczymi) i reprezentującymi popyt.

Rynek - proces, w ramach którego kupujący i sprzedający określają ceny i ilość dóbr, które mają być kupione i sprzedane.

Z punktu widzenia marketingu:
Rynek - składa się ze wszystkich potencjalnych klientów, mających określoną potrzebę lub pragnienie, którzy w celu ich zaspokojenia są gotowi i są w stanie dokonać wymiany.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rynek i mechanizm rynkowy - definicje wykresy i testy
29 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Definicje z dziedziny psychologii
8 stron(-y)
Czynne operacje banku komercyjnego
17 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza rynku » Definicje rynku

Definicje rynku
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 178 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii