Funkcje reklamy
Reklama jest ważnym składnikiem promocji polegającej na przekazywaniu informacji związanych z jakąś koncepcją, produktem lub usługą w celu wywołania przychylności odbiorcy i spowodowania jego działań zgodnych z zamierzeniem nadawcy. Ale reklama to coś więcej niż sposób rozpowszechniania informacji
o produkcie. Jest to podstawowe narzędzie komunikacji w naszym ustroju gospodarczym. Bywa, że reklama służy do promowania akcji charytatywnych, idei politycznych oraz zmian społecznych czy ekonomicznych. Jest również częścią kultury codziennej każdego człowieka. Reklama stała się częścią naszego środowiska kulturowego, społecznego i gospodarczego.
Zobacz: Proces tworzenia reklamy (Strony A4: 21) 📚 📝
Jedną z ważniejszych funkcji reklamy jest to, że przyczynia się do podnoszenia jakości produktów. Posługiwanie się reklamą wskazuje, że reklamowany produkt jest standardowy, utrzymuje zawsze reklamowaną jakość podlegającą sprawdzeniu
i ocenie . Ponadto reklama utrwala obraz i markę produktu w świadomości nabywcy. Reklama posługuje się wieloma różnymi formami i środkami przekazu, buduje trwały image produktu, jego wytwórcy i sprzedawcy.
Zobacz: Charakterystyka form reklamy usług bankowych (Strony A4: 19)
Reklama pełni kilka podstawowych ról:
- Pierwszą z nich jest rola marketingowa reklamy
- Rola komunikacyjna reklamy
- Rola ekonomiczna reklamy
- Rola społeczna reklamy
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Strony A4: 16) Zobacz: Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Strony A4: 12) 📚 📝 ↪ Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta. ↩ Zobacz: Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Strony A4: 6) 📚 📝
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Proces tworzenia reklamy (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
21 stron(-y) |
✅ Charakterystyka form reklamy usług bankowych |
19 stron(-y) |
✅ Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta |
16 stron(-y) |
✅ Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
12 stron(-y) |
✅ Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
6 stron(-y) |
✅ Reklama - referat (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
14 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (28 stron A4)
4. (10 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (80 stron A4)
7. (5 stron A4)
8. (30 stron A4)
9. (13 stron A4)
10. (100 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.6 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje reklamy
Funkcje reklamy
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 242 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|