Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza portfolio | statystyka | zadania transportowe | analiza konkurencji | rachunek kosztów | zadania ze statystyki | ROA | plan strategiczny |

Funkcje reklamy

Reklama jest ważnym składnikiem promocji polegającej na przekazywaniu informacji związanych z jakąś koncepcją, produktem lub usługą w celu wywołania przychylności odbiorcy i spowodowania jego działań zgodnych z zamierzeniem nadawcy. Ale reklama to coś więcej niż sposób rozpowszechniania informacji
o produkcie. Jest to podstawowe narzędzie komunikacji w naszym ustroju gospodarczym. Bywa, że reklama służy do promowania akcji charytatywnych, idei politycznych oraz zmian społecznych czy ekonomicznych. Jest również częścią kultury codziennej każdego człowieka. Reklama stała się częścią naszego środowiska kulturowego, społecznego i gospodarczego.

Jedną z ważniejszych funkcji reklamy jest to, że przyczynia się do podnoszenia jakości produktów. Posługiwanie się reklamą wskazuje, że reklamowany produkt jest standardowy, utrzymuje zawsze reklamowaną jakość podlegającą sprawdzeniu
i ocenie . Ponadto reklama utrwala obraz i markę produktu w świadomości nabywcy. Reklama posługuje się wieloma różnymi formami i środkami przekazu, buduje trwały image produktu, jego wytwórcy i sprzedawcy.

Reklama pełni kilka podstawowych ról:
- Pierwszą z nich jest rola marketingowa reklamy
- Rola komunikacyjna reklamy
- Rola ekonomiczna reklamy
- Rola społeczna reklamy

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Psychologia reklamy - opracowanie
14 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Reklama - referat (14 stron A4)
2. Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (28 stron A4)
3. Psychologia reklamy - opracowanie (14 stron A4)
4. Emocje w reklamie społecznej (10 stron A4)
5. Cele i przekonania konsumenta (5 stron A4)
6. Psychologia reklamy - referat (30 stron A4)
7. Reklama w Internecie (13 stron A4)
8. Hasła i slogany w manipulacji konsumentem (13 stron A4)
9. Język reklamy - prezentacja (52 stron A4)
10. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Reklama - cechy i funkcje reklamy (0.2 stron)
2. Funkcje gospodarki magazynowej (0.3 stron)
3. Definicja reklamy (0.2 stron)
4. Typy reklamy (0.2 stron)
5. Reklama outdoor (0.4 stron)
6. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
7. Cechy reklamy (0.1 stron)
8. Funkcje zarządzania marketingowego (0.3 stron)
9. Środki reklamy (0.4 stron)
10. Funkcje ubezpieczeń gospodarczych (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje reklamy

Funkcje reklamy
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 210 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii