Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | reklama | płaca | metoda abc | inflacja | konsument na rynku | logistyka mix | metody amortyzacji |

Funkcje reklamy

Reklama jest ważnym składnikiem promocji polegającej na przekazywaniu informacji związanych z jakąś koncepcją, produktem lub usługą w celu wywołania przychylności odbiorcy i spowodowania jego działań zgodnych z zamierzeniem nadawcy. Ale reklama to coś więcej niż sposób rozpowszechniania informacji
o produkcie. Jest to podstawowe narzędzie komunikacji w naszym ustroju gospodarczym. Bywa, że reklama służy do promowania akcji charytatywnych, idei politycznych oraz zmian społecznych czy ekonomicznych. Jest również częścią kultury codziennej każdego człowieka. Reklama stała się częścią naszego środowiska kulturowego, społecznego i gospodarczego.

Zobacz: Proces tworzenia reklamy (Strony A4: 21) 📚 📝

Jedną z ważniejszych funkcji reklamy jest to, że przyczynia się do podnoszenia jakości produktów. Posługiwanie się reklamą wskazuje, że reklamowany produkt jest standardowy, utrzymuje zawsze reklamowaną jakość podlegającą sprawdzeniu
i ocenie . Ponadto reklama utrwala obraz i markę produktu w świadomości nabywcy. Reklama posługuje się wieloma różnymi formami i środkami przekazu, buduje trwały image produktu, jego wytwórcy i sprzedawcy.

Zobacz: Charakterystyka form reklamy usług bankowych (Strony A4: 19)

Reklama pełni kilka podstawowych ról:
- Pierwszą z nich jest rola marketingowa reklamy
- Rola komunikacyjna reklamy
- Rola ekonomiczna reklamy
- Rola społeczna reklamy


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Strony A4: 16)
Zobacz: Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Strony A4: 12) 📚 📝
Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.
Zobacz: Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Strony A4: 6) 📚 📝

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces tworzenia reklamy ( bibliografia przypisy)
21 stron(-y)
Charakterystyka form reklamy usług bankowych
19 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta ( bibliografia przypisy)
6 stron(-y)
Reklama - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Reklama - cechy i funkcje reklamy (0.2 stron)
2. Funkcje gospodarki magazynowej (0.3 stron)
3. Typy reklamy (0.2 stron)
4. Reklama outdoor (0.4 stron)
5. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
6. Funkcje zarządzania marketingowego (0.3 stron)
7. Środki reklamy (0.4 stron)
8. Funkcje ubezpieczeń gospodarczych (0.3 stron)
9. Funkcje opakowań (0.1 stron)
10. Reklama telewizyjna (0.6 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje reklamy

Funkcje reklamy
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 242 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025