Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
historia myśli gospodarczej | koszty | handel zagraniczny | strategia | zarządzanie marketingowe | slogany reklamowe | wskaźniki finansowe | ekonomiczna wartość dodana |

Identyfikacja grup strategicznych

Grupa strategiczna: firmy funkcjonujące w sektorze, nie konkurują z tymi grupami, które posługują się zbliżonymi strategiami rynkowymi. Zbiór takich firm, które posługują się podobnymi strategiami. Uwarunkowania – kiedy zbliżona jest polityka cenowa, kanały dystrybucji, akcje marketingowe, podobnie zintegrowane wstecz / w przód (są to grupy strategiczne w sektorze) – posługuje się zbliżonymi strategiami.

• Zaspokajają te same potrzeby
• Oferują produkty porównywalne pod względem nowoczesności
• Podobne technologie
• Zbliżone ceny
• Podobne kanały dystrybucji
• Podobne usługi posprzedażowe
• Podobne akcje marketingowe

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej
27 stron(-y)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Koncepcja grona w zarządzaniu strategicznym - prezentacja
43 stron(-y)
Analiza strategiczna Sony-Ericsson (m.in.: SWOT, 5 sił Portera, macierz BCG)
12 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Identyfikacja grup strategicznych

Identyfikacja grup strategicznych
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 24 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii