Identyfikacja grup strategicznych
Grupa strategiczna: firmy funkcjonujące w sektorze, nie konkurują z tymi grupami, które posługują się zbliżonymi strategiami rynkowymi. Zbiór takich firm, które posługują się podobnymi strategiami. Uwarunkowania – kiedy zbliżona jest polityka cenowa, kanały dystrybucji, akcje marketingowe, podobnie zintegrowane wstecz / w przód (są to grupy strategiczne w sektorze) – posługuje się zbliżonymi strategiami.
• Zaspokajają te same potrzeby
• Oferują produkty porównywalne pod względem nowoczesności
• Podobne technologie
• Zbliżone ceny
• Podobne kanały dystrybucji
• Podobne usługi posprzedażowe
• Podobne akcje marketingowe
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej |
27 stron(-y) |
✅ Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (⭐bibliografia) |
19 stron(-y) |
✅ Zarządzanie marketingowe - opracowanie |
20 stron(-y) |
✅ Koncepcja grona w zarządzaniu strategicznym - prezentacja |
43 stron(-y) |
✅ Analiza strategiczna Sony-Ericsson (m.in.: SWOT, 5 sił Portera, macierz BCG) |
12 stron(-y) |
✅ Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy) |
5 stron(-y) |
✅ Zarządzanie marketingowe - zagadnienia |
19 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (5 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (9 stron A4)
5. (28 stron A4)
6. (77 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (22 stron A4)
9. (26 stron A4)
10. (6 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.7 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.9 stron)
4. (0.6 stron)
5. (1.1 stron)
6. (0.5 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Identyfikacja grup strategicznych
Identyfikacja grup strategicznych
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 24 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|