Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
podstawy logistyki | innowacje | reklama | IRR | paradoks Veblena | piramida potrzeb Maslova | zarządzanie logistyką | zadania z rozwiązaniami |

Joint Venture - w marketingu międzynarodowym

Ma miejsce wtedy, gdy dwie lub więcej firmy tworzą spółkę z udziałem kapitału zagranicznego w celi wejścia na obcy rynek. Firma międzynarodowa zaprasza partnera z gościnnego kraju da nabycia akcji lub udziałów nowo powstałej jednostki zagranicznej.

Główne zalety:
- Partner zagraniczny może dysponować specyficzną wiedzą na temat rynku i zasobami, np. siecią dystrybucji,

Główne wady:
- Ewentualne trudności ze znalezieniem odpowiednich partnerów,
- Podobne problemy jak przy franchisingu i licencjonowaniu technologii na rzecz potencjalnych konkurentów zagranicznych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Bancassurance - prezentacja
16 stron(-y)
Alianse strategiczne - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Jak napisać biznes plan - prezentacja
26 stron(-y)
Eurosystem logistyczny
31 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Joint Venture - w marketingu międzynarodowym

Joint Venture - w marketingu międzynarodowym
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 182 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii