Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
segmentacja rynku | lean management | cenowa elastyczność podaży | motywowanie | home banking | dochody JST | pareto | psychologia w reklamie |

Marketing sublokalny

(regionalny) – występuje wtedy, gdy istnieje możliwość zastosowania podobnej choć nie identycznej strategii marketingu mix w odniesieniu do grupy krajów o podobnych uwarunkowaniach otoczenia rynkowego.

Daje to ogromne oszczędności jeżeli chodzi o koszty i mniejsze zaangażowanie zasobów ludzkich.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marketing Internetowy - referat (14 stron A4)
2. Marketing i jego elementy (14 stron A4)
3. Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (6 stron A4)
4. Etyka w marketingu międzynarodowym (12 stron A4)
5. Marketing globalny - referat (11 stron A4)
6. Marketing mix - referat (10 stron A4)
7. Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (19 stron A4)
8. Reklama w Internecie (13 stron A4)
9. Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (10 stron A4)
10. Czym jest marketing? (15 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Marketing globalny firmy (0.2 stron)
2. Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej (0.3 stron)
3. Rodzaje marketingu usług (0.3 stron)
4. Marketing globalny (0.3 stron)
5. Marketing przemysłowy (0.9 stron)
6. Ewolucja koncepcji marketingu (0.3 stron)
7. Narzędzia marketingu bezpośredniego (0.2 stron)
8. Funkcje marketingu dla klientów (0.4 stron)
9. Marketing wg Kleina (0.1 stron)
10. Marketing - Lazo i Corbin (0.1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Marketing sublokalny

Marketing sublokalny
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 175 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii