Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza techniczna | podaż | zarządzanie relacjami z klientami | historia gospodarcza Polski | budżetowanie kosztów | eurosystem logistyczny | koszty w logistyce | weryfikacja istotności parametrów modelu |

Strategia promocji

To kompleks działań marketingowych firmy, mających na celu budowanie wizerunku (image’u) firmy, oraz promowanie poszczególnych produktów firmy, idei, czy też wynalazków. Strategia promocji jest jedną z najważniejszych i najciekawszych strategii marketingowych, ponieważ w dużym stopniu przesądza o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa, a więc o ich wynikach ekonomicznych. Strategia promocji przesądza także o miejscu firmy w świadomości aktualnych, rzeczywistych klientów, oraz w świadomości potencjalnych klientów.

We współczesnym globalizującym się świecie nie wystarczy wyprodukować, choćby najlepszy produkt. Trzeba jeszcze wszystkim potencjalnym nabywcom opowiedzieć o jego niezwykłych, niepowtarzalnych walorach, atutach, trzeba także zachęcić klientów do kupowania jakimś ciekawym, oryginalnym sloganem reklamowym, ponadto trzeba go dostarczyć do odpowiednich miejsc sprzedaży i poinformować nabywców gdzie i na jakich warunkach mogą zakupić dany produkt.

Promocja nazywana jest dlatego również komunikacją marketingową firmy z jej otoczeniem bliższym i dalszym. Promocja powinna także przezwyciężać opory klientów i uprzedzenia, które ograniczają popyt na dane towary, oraz kreować popyt na nie, budząc nowe potrzeby i jednocześnie wskazując sposób zaspokojenia tych potrzeb. Przed strategią promocji stawia się na ogół dwa podstawowe cele: informacyjne i sprzedażowe.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Plan marketingowy biura podróży
14 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia promocji

Strategia promocji
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 185 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii