analiza techniczna | podaż | zarządzanie relacjami z klientami | historia gospodarcza Polski | budżetowanie kosztów | eurosystem logistyczny | koszty w logistyce | weryfikacja istotności parametrów modelu | |
Mapa tagów
Strategia promocjiTo kompleks działań marketingowych firmy, mających na celu budowanie wizerunku (image’u) firmy, oraz promowanie poszczególnych produktów firmy, idei, czy też wynalazków. Strategia promocji jest jedną z najważniejszych i najciekawszych strategii marketingowych, ponieważ w dużym stopniu przesądza o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa, a więc o ich wynikach ekonomicznych. Strategia promocji przesądza także o miejscu firmy w świadomości aktualnych, rzeczywistych klientów, oraz w świadomości potencjalnych klientów.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia promocji Strategia promocji
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 185 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|