Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
bankowość elektroniczna | socjologia | dwuczynnikowa teoria motywacji | koszty zmienne | techniki negocjacyjne | hierarchia potrzeb Maslova | analiza pionowa bilansu | burza mózgów |

Strategia wyspecjalizowanych umiejętności

Ma na celu zdobycie i utrzymanie znaczącej pozycji ze względu na specjalistyczne umiejętności przedsiębiorstwa. Opanowane w ten sposób nisze są większe niż nisze firm 'rogatkowych', jednakże zdobycie takiej niszy wymaga czegoś nowego, co stanowi prawdziwą innowację.

Duże znaczenie ma tu wybór odpowiedniego momentu na zastosowanie tej strategii: nisze należy tworzyć na samym początku, w chwili powstania nowego przemysłu, nowego zwyczaju, nowego rynku, czy nowej tendencji. W strategii tej istnieje niebezpieczeństwo, że specjalność stanie się uniwersalna.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Restrukturyzacja operacyjna i organizacyjna przedsiębiorstwa (⭐bibliografia)
9 stron(-y)
Doskonalenie kadr - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Zarządzanie kompetencjami w organizacji - prezentacja
42 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia wyspecjalizowanych umiejętności

Strategia wyspecjalizowanych umiejętności
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 196 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii