Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model sita | promocja | organizacja wirtualna | szkolenia | rachunek kosztów zmiennych | cykl życia produktu | rynek dóbr i usług | selekcja |

Zasady racjonalnego zachowania

Mówią, że klient wybiera sam to, co dla niego najlepsze. Można tu też wyróżnić dwie zasady, różniące się punktem odniesienia (dostępne środki lub efekt końcowy).

- zasada największego efektu (największej wydajności) - biorąc za punkt wyjścia posiadane środki, chcemy osiągnąć możliwie największy efekt.
- zasada najniższych nakładów (oszczędności środków) - biorąc za punkt wyjścia efekt, jaki chcemy osiągnąć, staramy się zużyć do jego realizacji możliwie najmniejszą ilość środków.

Dokonanie wyboru jednej możliwości oznacza zaniechanie innej, którą oceniliśmy jako mniej korzystną. Pojawia się tu jednak specyficzny koszt decyzji wyboru, zwany też kosztem alternatywnym.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Negocjacje - praca ( bibliografia)
16 stron(-y)
Ekonomia matematyczna cz. 2
7 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta ( bibliografia)
5 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Definicje z mikroekonomii
12 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
2. Definicje z mikroekonomii (12 stron A4)
3. Modele zachowań konsumenta (9 stron A4)
4. Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory (4 stron A4)
5. Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (12 stron A4)
6. Podejścia i teorie motywacji - opracowanie (20 stron A4)
7. GATT i WTO (13 stron A4)
8. Negocjacje japońskie (5 stron A4)
9. Reklama - referat (14 stron A4)
10. Wpływ organizacji na zachowania pracowników (8 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Zasady racjonalnego działania (0.3 stron)
2. Racjonalny wybór konsumenta (0.8 stron)
3. Behawioryzm (0.3 stron)
4. Zasady planowania (0.8 stron)
5. Płynność finansowa firmy (0.5 stron)
6. Teoria wzmocnienia (0.7 stron)
7. Popyt rynkowy (1.1 stron)
8. Zasada racjonalnego gospodarowania (0.2 stron)
9. Międzynarodowy system walutowy (0.4 stron)
10. Metoda ABC (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Zasady racjonalnego zachowania

Zasady racjonalnego zachowania
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 177 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii