Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prezentacje z finansów przedsiębiorstwa | gospodarka rynkowa | strategia sprzedaży | model ekonomiczny | programowanie liniowe | Adam Smith | cykl koniunkturalny | krzywa obojętności |

Znaczenie polityki promocji

Znaczenie i miejsce polityki promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa wynika z faktu, iż szeroko rozumiana atrakcyjność produktu nie stanowi wystarczającego warunku jego realizacji (sprzedaży).

Na rynkach konkurencyjnych warunkiem tym jest dotarcie do potencjalnego nabywcy i przekazanie mu pakietu informacji charakteryzujących walory oferowanego produktu, miejsce i warunki zakupu oraz korzyści związane z jego nabyciem w porównaniu z korzyściami oferowanymi przez konkurentów. Ten system przekazu informacji, będący główną formą 'wypowiedzi' i łączności z rynkiem, H.Meffert nazywa obrazowo 'tubą marketingu'.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej
20 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Finanse publiczne - zagadnienia na egzamin (ściąga)
15 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Znaczenie polityki promocji

Znaczenie polityki promocji
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 152 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii