ERP II | analiza ryzyka | kredyt hipoteczny | potrzeby człowieka | zarządzanie kapitałem obrotowym | przykładowa ankieta | home banking | public relations | |
Mapa tagów
Komptencje pracownika - kompetencje miękkie i twardeKompetencje to pojęcie szersze od kwalifikacji, obejmujące ogół trwałych właściwości człowieka, tworzących związek przyczynowo-skutkowy z osiąganymi przez niego wysokimi lub ponadprzeciętnymi efektami pracy, które mają wymiar uniwersalny. Kompetencje miękkie i twarde
Kompetencje miękkie (competency) – dotyczy osób o tych wymiarach zachowań, które leżą u podstaw kompetentnego działania.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie zasobami ludzkimi » Komptencje pracownika - kompetencje miękkie i twarde Komptencje pracownika - kompetencje miękkie i twarde
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 4 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|