Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
EBIT | rentowność aktywów | system produkcyjny | wariancja | analiza podaży | ankieta | ocenianie pracowników | krzywa Phillipsa |

Komunikat nazewniczy

To wiązka apeli perswazyjnych, czyli różnorodnych treści, informacji, sugestii, emocji, które nadawca (firma - dysponent marki) przekazuje w danej nazwie marketingowej rynkowemu odbiorcy (docelowemu klientowi) z zamiarem wywarcia na niego określonego wpływu perswazyjnego.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Komunikacja w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Definicje z psychologii
14 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Hasła i slogany w manipulacji konsumentem (⭐bibliografia)
13 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Hasła i slogany w manipulacji konsumentem (13 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Brief nazewniczy (0.1 stron)
2. Nazwa marketingowa (0.3 stron)
3. Slogan brandingowy (0.9 stron)
4. Ankieta nazewnicza (0.2 stron)
5. Akronim nazewniczy (0.2 stron)
6. Oddziaływanie komunikatu reklamowego a DIPADA (1 stron)
7. Skrótowiec nazewniczy w marce (0.3 stron)
8. EDI - elektroniczna wymiana danych (0.6 stron)
9. Co to jest reklama (0.6 stron)
10. Margin call (0.9 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Komunikat nazewniczy

Komunikat nazewniczy
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 183 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii