Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
plan strategiczny | konflikt w organizacji | prezentacje z mikroekonomii | Narodowe Fundusze Inwestycyjne | slogan | etyka | dźwignia finansowa | badanie rynku |

Nadwyżka konsumenta

To ta część wartości użyteczności całkowitej, która przypada konsumentowi przy zakupie i konsumpcji q dóbr i za którą konsument nie zapłacił.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Optimum producenta i konsumenta - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Wykłady z mikroekonomii
25 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Nadwyżka konsumenta

Nadwyżka konsumenta
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 174 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii