Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ocena pracowników | psychologia reklamy | konflikt w organizacji | prezentacje z analizy finansowej | płynność przedsiębiorstwa | wycena przedsiębiorstwa | kierowanie konfliktem | techniki negocjacyjne |

Racjonalny wybór konsumenta

Model decyzji konsumenta opiera się na założeniu, że konsument, przy danym ograniczeniu budżetowym, stara się osiągnąć maksymalny poziom użyteczności.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Optimum producenta i konsumenta - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Racjonalny wybór konsumenta

Racjonalny wybór konsumenta
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 220 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii