Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ocena zdolności kredytowej | analiza statystyczna | optimum Pareto | użyteczność krańcowa | list zastawny | analiza makrootoczenia | PR | analiza wskaźnikowa |

Reklama firmy

Stosuje się ją dla wzmocnienia pozycji firmy na rynku wśród konkurentów, zawiązania i utrzymania więzi ze społeczeństwem, w celu wywołania rozgłosu firmy w środowisku, przyciągnięciu uwagi i wzbudzeniu pozytywnego zainteresowania firmą, umocnieniu wiarygodności i wizerunku firmy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reklama - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Charakterystyka form reklamy usług bankowych
19 stron(-y)
Reklama perswazyjna - prezentacja
41 stron(-y)
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka ( bibliografia przypisy)
80 stron(-y)
Emocje w reklamie społecznej ( bibliografia przypisy)
10 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat ( bibliografia)
30 stron(-y)
Sponsoring - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Typy reklamy (0.2 stron)
2. Środki reklamy (0.4 stron)
3. Formy reklamy (rodzaje reklamy) (0.6 stron)
4. Klasyfikacja reklamy (0.5 stron)
5. Reklama a public relations - podobieństwa i różnice (0.4 stron)
6. Funkcje reklamy (0.7 stron)
7. Rola ekonomiczna reklamy (0.3 stron)
8. Reklama outdoor (0.4 stron)
9. Pojęcie reklamy (0.7 stron)
10. Reklama zewnętrzna (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama firmy

Reklama firmy
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 174 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii