Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
koszty w logistyce | planowanie | przedsiębiorczość | macierz GE | socjologia pracy | ROS | podstawy mikroekonomii | podstawy marketingu |

Rodzaje nowych produktów

To:

1. super nowości - produkty kreujące nowe potrzeby dotychczas nieodczuwalne np. rejs na Mars

2. nowość oczekiwana - produkty zaspakajające potrzeby dotychczas nie zaspokojone, ale najczęściej konsumenci są poinformowani o ich występowaniu w innych krajach np. metro, telefony

3. nowości substytucyjne - produkty o wyższych walorach niż dotychczas znane i funkcjonujące na rynku

4. nowości komplementarne - produkty pozwalające na lepsze wykorzystanie produktów już posiadanych przez konsumentów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy)
8 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Analiza sektora producentów soków owocowych
18 stron(-y)
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego
28 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rodzaje nowych produktów

Rodzaje nowych produktów
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 149 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii