Rodzaje nowych produktów
To:
1. super nowości - produkty kreujące nowe potrzeby dotychczas nieodczuwalne np. rejs na Mars
2. nowość oczekiwana - produkty zaspakajające potrzeby dotychczas nie zaspokojone, ale najczęściej konsumenci są poinformowani o ich występowaniu w innych krajach np. metro, telefony
3. nowości substytucyjne - produkty o wyższych walorach niż dotychczas znane i funkcjonujące na rynku
4. nowości komplementarne - produkty pozwalające na lepsze wykorzystanie produktów już posiadanych przez konsumentów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (18 stron A4)
2. (28 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (5 stron A4)
5. (12 stron A4)
6. (26 stron A4)
7. (41 stron A4)
8. (22 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.8 stron)
2. (1.2 stron)
3. (0.2 stron)
4. (1 stron)
5. (0.8 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.6 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Rodzaje nowych produktów
Rodzaje nowych produktów
Ocena: 8.7 / 10 Liczba głosów: 149 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|