Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
logistyka dystrybucji | wykłady z zarządzania kadrami | monopol | mobbing | krzywa Philipsa | wykłady ze statystyki | prace magisterskie | wskaźniki operacyjne |

Segment rynku w badaniach marketingowych

Powinien być:

1. mierzalny - tzn. Umożliwiać uzyskanie niezbędnych informacji o poszczególnych cechach konsumentów,
2. dostępny dla przedsiębiorstwa - tzn. Umożliwiać efektywne zastosowanie narzędzi działania,
3. na tyle rozległy aby uzasadniać stosowanie indywidualnego programu działania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania ( bibliografia)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku ( bibliografia przypisy)
28 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - teoria
21 stron(-y)
Badania ankietowe - referat ( bibliografia)
10 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat ( bibliografia)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Segment rynku w badaniach marketingowych

Segment rynku w badaniach marketingowych
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 183 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii