Segment rynku w badaniach marketingowych
Powinien być:
↪ Zobacz: Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania (Strony A4: 12) 📚 ↩
1. mierzalny - tzn. Umożliwiać uzyskanie niezbędnych informacji o poszczególnych cechach konsumentów,
2. dostępny dla przedsiębiorstwa - tzn. Umożliwiać efektywne zastosowanie narzędzi działania,
3. na tyle rozległy aby uzasadniać stosowanie indywidualnego programu działania.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Strony A4: 11) ↩ ↪ Zobacz: Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Strony A4: 28) 📚 📝 ↩ ↪ Zobacz: Badania marketingowe - prezentacja Power Point (Strony A4: 28) ↩ ↪ Zobacz: Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Strony A4: 12) 📚 📝 ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (10 stron A4)
3. (21 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (24 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (12 stron A4)
10. (34 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1.3 stron)
2. (4.7 stron)
3. (2.2 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.1 stron)
7. (0.6 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Segment rynku w badaniach marketingowych
Segment rynku w badaniach marketingowych
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 191 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|