Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
koszt kapitału | analiza fundamentalna | koszty w mikroekonomii | magazyn | dyskontowanie | komunikacja niewerbalna | zarządzanie kapitałem obrotowym | analiza opłacalności |

Segment rynku w badaniach marketingowych

Powinien być:

Zobacz: Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania (Strony A4: 12) 📚

1. mierzalny - tzn. Umożliwiać uzyskanie niezbędnych informacji o poszczególnych cechach konsumentów,
2. dostępny dla przedsiębiorstwa - tzn. Umożliwiać efektywne zastosowanie narzędzi działania,
3. na tyle rozległy aby uzasadniać stosowanie indywidualnego programu działania.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Strony A4: 11)
Zobacz: Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Strony A4: 28) 📚 📝
Zobacz: Badania marketingowe - prezentacja Power Point (Strony A4: 28)
Zobacz: Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Strony A4: 12) 📚 📝


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Segment rynku w badaniach marketingowych

Segment rynku w badaniach marketingowych
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 191 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025