Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
logistyka w przedsiębiorstwie | model Gordona | majątek trwały | hierarchia potrzeb Maslova | wykłady z historii myśli ekonomicznej | teoria XY | szkolenia | misja firmy |

Segment rynku w badaniach marketingowych

Powinien być:

1. mierzalny - tzn. Umożliwiać uzyskanie niezbędnych informacji o poszczególnych cechach konsumentów,
2. dostępny dla przedsiębiorstwa - tzn. Umożliwiać efektywne zastosowanie narzędzi działania,
3. na tyle rozległy aby uzasadniać stosowanie indywidualnego programu działania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - teoria
21 stron(-y)
Badania ankietowe - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Badania marketingowe - teoria (21 stron A4)
2. Badania ankietowe - referat (10 stron A4)
3. Istota segmentacji rynku - referat (11 stron A4)
4. Zagadnienia na egzamin z marketingu (24 stron A4)
5. Analiza rynku - zagadnienia (6 stron A4)
6. Marketingowy system informacji - referat (12 stron A4)
7. Plan marketingowy restauracji (10 stron A4)
8. Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (12 stron A4)
9. Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (34 stron A4)
10. Podstawy marketingu (22 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Segment rynku w badaniach marketingowych

Segment rynku w badaniach marketingowych
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 168 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii