Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z makroekonomii | organizacja wirtualna | podstawy zarządzania | prezentacje z mikroekonomii | przykładowy plan marketingowy | system finansowy państwa | taktyki negocjacyjne | prekursorzy socjologii |

Penetracja rynku

W strategii tej zakłada się, że przedsiębiorstwo dąży do rozwoju, poprzez wykorzystanie w pełni możliwości, jakie dają dotychczasowe produkty i rynki.

Jego działania polegają głównie na:
• Zwiększeniu zakupów przez dotychczasowych odbiorców
• Poszukiwanie nowych odbiorców dla dotychczasowych produktów przez odciągnięcie klientów od konkurentów
• Pozyskiwanie odbiorców, których do tej pory nie interesowały  takie produkty

Strategia penetracji rynku zakłada zwiększenie sprzedaży 'starych' produktów u stałych klientów, oraz pozyskiwanie nowych nabywców, dzięki utrzymaniu cen na niskim poziomie. Może być ona stosowana w warunkach nasycenia rynku oraz w sytuacjach gdy produkty znajdują się w dalszych fazach cyklu życia.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy
46 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy (46 stron A4)
2. Analiza rynku opon (10 stron A4)
3. Wykłady z marketingu - opracowanie (22 stron A4)
4. Segmentacja rynku - referat (13 stron A4)
5. Istota segmentacji rynku - referat (11 stron A4)
6. Analiza rynku - zagadnienia (6 stron A4)
7. Marketing wyborczy - referat (11 stron A4)
8. Podstawy marketingu (22 stron A4)
9. Badania marketingowe jako system informacji o rynku (28 stron A4)
10. Metody analizy marketingowej (11 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji (0.5 stron)
2. Sposoby rekrutacji (0.6 stron)
3. Strategia rynkowa - dostosowanie ceny i jakości produktu lub usługi (1.4 stron)
4. Macierz Ansoffa (3.4 stron)
5. Zakres analizy rynku (0.3 stron)
6. Strategia lidera rynku (0.3 stron)
7. Budowa udziału w rynku (0.4 stron)
8. Koncepcja kanałów rynku (0.2 stron)
9. Rentowność rynku (0.1 stron)
10. Marketing STP (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Penetracja rynku

Penetracja rynku
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 238 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii