Penetracja rynku
W strategii tej zakłada się, że przedsiębiorstwo dąży do rozwoju, poprzez wykorzystanie w pełni możliwości, jakie dają dotychczasowe produkty i rynki.
Jego działania polegają głównie na:
• Zwiększeniu zakupów przez dotychczasowych odbiorców
• Poszukiwanie nowych odbiorców dla dotychczasowych produktów przez odciągnięcie klientów od konkurentów
• Pozyskiwanie odbiorców, których do tej pory nie interesowały takie produkty
Strategia penetracji rynku zakłada zwiększenie sprzedaży 'starych' produktów u stałych klientów, oraz pozyskiwanie nowych nabywców, dzięki utrzymaniu cen na niskim poziomie. Może być ona stosowana w warunkach nasycenia rynku oraz w sytuacjach gdy produkty znajdują się w dalszych fazach cyklu życia.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (46 stron A4)
2. (10 stron A4)
3. (22 stron A4)
4. (13 stron A4)
5. (11 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (11 stron A4)
8. (22 stron A4)
9. (28 stron A4)
10. (11 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.6 stron)
3. (1.4 stron)
4. (3.4 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Penetracja rynku
Penetracja rynku
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 238 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|