Wyszukiwarka serwisu

Ściąga z marketingu

Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej fazy i rodzaje (strategia agregacyjna, ofensywna, penetracji rynku, różnicowania produktów, selektywnej penetracji rynku, tradycyjna, ukrytego opanowania rynku, wysoko profilowana, zależna względem nowego produktu, znaku towarowego, zwalczania płotek), zasady Scheliego, rodzaje badań marketingowych, zachowania konsumenta, badanie strukturalne, koniunkturalne, elementów marketingu, cechy charakteryzujące nabywcę, segmentacja rynku, strategie segmentacji, warunki prawidłowej segmentacji, strategia produktu, definicja i funkcje produktu, fazy cyklu życia produktu, nowy produkt, motywy jakimi kieruje się przedsiębiorstwo dążąc do wprowadzenia nowych produktów, grupy konsumentów, zasady polityki rozwoju produktu, analiza portfolio, macierz BCG (dojne krowy - złote kury, psy - porażki, gwiazdy, trudne dzieci), strategia budowania, nabywania, przetrzymania, zbierania plonów, rezygnacji, znak towarowy, cechy dobrej nazwy produktu, strategie marki, opakowanie, cena, strategia dystrybucji, kanały dystrybucji, negocjacje, techniki i błędy w negocjacjach, sprzedaż osobista, jej cechy i rodzaje, promocja uzupełniająca, public relations - definicja i cele, reklama. (2 strony po 3 kolumny)

Pliki powiązane tematycznie: #podstawy marketingu, #wykłady z marketingu,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Ściąga z marketingu należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Ściąga z marketingu 2 (Liczba stron: 2)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)