Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
płynność finansowa | ryzyko bankowe | bezrobocie | marketing polityczny | rozliczenia bezpotówkowe | agregaty podaży pieniądza | psychologia w reklamie | funkcja regresji |

Cele strategii marketingowej

Wśród celów, jakie mogą decydować o wybraniu konkretnej strategii cenowej przez firmę możemy wyróżnić:

• przetrwanie
• maksymalny zysk bieżący
• maksymalny przychód bieżący
• maksymalny wzrost sprzedaży
• najwyższa jakość
• 'zbieranie śmietanki'
• inne – realizowane przez organizacje typu non – profit oraz przedsiębiorstwa użyteczności publicznej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cele strategii marketingowej

Cele strategii marketingowej
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 210 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii