Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
socjologia pracy | zachowania konsumenta | zysk brutto | komunikacja w przedsiębiorstwie | metody portfelowe | wahania koniunkturalne | metoda abc | misja |

Czynniki pro motywacyjne wg Herzberga

To:

1. Osiągnięcia: Czy istnieje możliwość samorealizacji, rozwoju?
2. Odpowiedzialność: Czy w firmie mamy do czynienia z odpowiedzialnością?
3. Polityka awansu: Czy jest określona droga awansu?
4. Uznanie: Czy w firmie pracownik spotyka się z uznaniem?
5. Samodzielność: Czy sposób wykonywania pracy może wybrać pracownik?
Interpretacja: jeżeli powyższe charakterystyki są dobrze rozwiązane, to pracownicy będą silnie motywowani do pracy. Standardem jest ich złe rozwiązanie.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
System nagród i kar w motywacji pracowników (⭐przypisy)
12 stron(-y)
Motywacja do pracy
11 stron(-y)
Istota motywacji (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Motywacja jako element zarządzania zasobami ludzkimi
10 stron(-y)
Człowiek przedsiębiorczy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Finansowe motywowanie pracowników - prezentacja (⭐bibliografia)
28 stron(-y)
Motywacja pracowników - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Czynniki pro motywacyjne wg Herzberga

Czynniki pro motywacyjne wg Herzberga
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 149 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii