Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia | analiza rynku | udział w rynku | optimum Pareto | prezentacje z zarządzania zasobami ludzkimi | definicje z psychologii | dźwignia operacyjna | prekursorzy socjologii |

Nazewnictwo marketingowe (naming)

To dobieranie (wymyślanie), opiniowanie, nadawanie i użytkowanie nazw marketingowych, a także sloganów brandingowych.

O łącznym ujmowaniu nazw i sloganów brandingowych decyduje podobieństwo celów i potencjalnych efektów oddziaływania, mimo wyraźnych, na ogół, różnic formalnych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nazewnictwo marketingowe (naming)

Nazewnictwo marketingowe (naming)
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 207 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii