Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
sponsoring | fuzje i przejęcia | AIDA | teoria zachowań producenta | próba | planowanie marketingowe | prezentacje z zarządzania zasobami ludzkimi | segmentacja rynku |

Otoczenie marketingowe bliższe

Ma charakter głównie podmiotowy.

W jego skład wchodzą:
- konsumenci (klienci),
- konkurenci (czyli inne firmy oferujące te same produkty, bądź zaspokajające te same potrzeby),
- instytucje i organizacje okołobiznesowe (banki, firmy ubezpieczeniowe, fundacje, stowarzyszenia, organizacje władzy i administracji, firmy konsultingowe).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Menedżer w roli lidera zmian (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Analiza strategii firmy
51 stron(-y)
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej
20 stron(-y)
Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady)
24 stron(-y)
Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy (⭐przypisy)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Otoczenie marketingowe bliższe

Otoczenie marketingowe bliższe
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 169 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii