Analiza rynku (strona: 1)
✅Lojalność konsumenta wobec marki - W analizie zachowania nabywców bardzo ważną rolę odgrywa lojalność klientów, oznaczająca związek klienta z marką...)
✅Wskaźniki satysfakcji klienta - Są one niezbędne do oceny zadowolenia i satysfakcji klienta. ...)
✅Metoda SWOT i TOWS - Pozwala na ustalenie pozycji strategicznej (sytuacyjnej) przedsiębiorstwa w jego sektorze gospodarczym i na jego rynku....)
✅Udział w rynku - To procentowy stosunek pomiędzy określona ilościowe (udział ilościowy) lub w jednostkach pieniężnych (udział wartościowy) wielkości...)
✅Cechy fazy schyłkowej rynku - To: 1. pojawienie się nowych technologii produkcji i sposobów zaspokajania...)
✅Cechy fazy dojrzewania rynku - To: 1. nasilenie konkurencji o udział w rynku ...)
✅Cechy fazy wzrostu rynku - To: 1. szybko wzrastający popyt 2. szybki wzrost...)
✅Cechy fazy tworzenia się rynku - To: 1. wysokie koszty obniżane zaraz ze wzrostem produkcji i...)
✅Trzy poziomy konkurencji rynkowej - To: 1) pomiędzy firmami i sektorami oferującymi produkty będące względem...)
✅Jakościowa analiza rynku - To: - Określenie rodzaju konsumentów (użytkowników) oraz ustalenie ich potrzeb,...)
✅Rentowność rynku - To oszacowanie przeciętnej stopy zysku jaką uzyskują z operacji na danym rynku (firmy już na...)
✅Proces segmentacji rynku - Składa się z 3 etapów: 1. etap badań - nieformalne...)
✅3 cechy stałe badanych jednostek - To: Cecha rzeczowa (przedmiotowa) - przesądza o tym, kto lub...)
✅Etapy doboru próby - To: 1. określenie populacji badanej, 2. określenie wykazu...)
✅Operacjonalizacja pojęć - (lub zmiennych) - to dokładne zdefiniowanie wyodrębnionych zmiennych oraz nadanie definicjom tych zmiennych charakteru 'operacyjnego'...)
✅Etapy badania rynku - To: 1. Przygotowanie badania; 2. Realizacja badania; ...)
✅Analiza rynku - Ma na celu rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, która znajduje się w polu...)
✅Definicje rynku - Rynek - ogół stosunków wymiennych między sprzedającymi oferującymi towary i usługi i reprezentującymi podaż, a...)
✅Sektor globalny - Za sektor globalny można uznać sektor, w którym znaczącą część rynku zajmują firmy globalne prowadzące...)
✅Segment strategiczny - Segment strategiczny to wyodrębnione z działalności przedsiębiorstwa jednorodne produkty i rynki, które charakteryzują się tą...)
✅Zasady wyboru rynku docelowego - Dokonując wyboru rynku docelowego, warto w miarę możliwości przestrzegać następujących zasad: ...)
✅Kryteria segmentacji rynku - Odnoszące się do konsumenta można zakwalifikować do trzech obszernych grup. ...)
✅Cechy segmentów rynku - Poprawnie wyodrębniony segment rynku powinien się odznaczać czterema następującymi cechami. Segment rynku powinien być: ...)
✅Dobór losowy - Polega na zastosowaniu w doborze próby metod rachunku prawdopodobieństwa. ...)
✅Zasady ustalania próby badawczej - To: - zdefiniowanie obiektu badania, - określenie całej...)
✅Definicja segmentacji rynku - Badania marketingowe służą do dokonania segmentacji rynku tzn. podziału tego rynku wg określonych kryteriów na...)
✅Cechy segmentacji rynku - Prawidłowo wyodrębniony segment rynku powinien spełniać kryteria: - Mierzalności –...)
✅Macierz oceny produktu - Analiza za pomocą tej macierzy jest dokonywana w podobny sposób jak w macierzy oceny rynku....)
✅Asocjacja słowna - Respondent jest proszony o podanie pierwszego słowa lub frazy jaka przychodzi mu do głowy po...)
✅Techniki projekcyjne - Używane są wówczas gdy istnieje obawa, że respondenci nie będą mogli lub chcieli odpowiadać na...)
Strona 1 z 2 <<< - 1 2 - >>> |