Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prawa Gossena | psychologia | spedycja | badania operacyjne | analiza wskaźnikowa | bancassurance | budżetowanie kosztów | komunikacja |

Analiza rynku (strona: 1)

Lojalność konsumenta wobec marki - W analizie zachowania nabywców bardzo ważną rolę odgrywa lojalność klientów, oznaczająca związek klienta z marką...)
Wskaźniki satysfakcji klienta - Są one niezbędne do oceny zadowolenia i satysfakcji klienta. ...)
Metoda SWOT i TOWS - Pozwala na ustalenie pozycji strategicznej (sytuacyjnej) przedsiębiorstwa w jego sektorze gospodarczym i na jego rynku....)
Udział w rynku - To procentowy stosunek pomiędzy określona ilościowe (udział ilościowy) lub w jednostkach pieniężnych (udział wartościowy) wielkości...)
Cechy fazy schyłkowej rynku - To: 1. pojawienie się nowych technologii produkcji i sposobów zaspokajania...)
Cechy fazy dojrzewania rynku - To: 1. nasilenie konkurencji o udział w rynku ...)
Cechy fazy wzrostu rynku - To: 1. szybko wzrastający popyt 2. szybki wzrost...)
Cechy fazy tworzenia się rynku - To: 1. wysokie koszty obniżane zaraz ze wzrostem produkcji i...)
Trzy poziomy konkurencji rynkowej - To: 1) pomiędzy firmami i sektorami oferującymi produkty będące względem...)
Jakościowa analiza rynku - To: - Określenie rodzaju konsumentów (użytkowników) oraz ustalenie ich potrzeb,...)
Rentowność rynku - To oszacowanie przeciętnej stopy zysku jaką uzyskują z operacji na danym rynku (firmy już na...)
Proces segmentacji rynku - Składa się z 3 etapów: 1. etap badań - nieformalne...)
3 cechy stałe badanych jednostek - To: Cecha rzeczowa (przedmiotowa) - przesądza o tym, kto lub...)
Etapy doboru próby - To: 1. określenie populacji badanej, 2. określenie wykazu...)
Operacjonalizacja pojęć - (lub zmiennych) - to dokładne zdefiniowanie wyodrębnionych zmiennych oraz nadanie definicjom tych zmiennych charakteru 'operacyjnego'...)
Etapy badania rynku - To: 1. Przygotowanie badania; 2. Realizacja badania; ...)
Analiza rynku - Ma na celu rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, która znajduje się w polu...)
Definicje rynku - Rynek - ogół stosunków wymiennych między sprzedającymi oferującymi towary i usługi i reprezentującymi podaż, a...)
Sektor globalny - Za sektor globalny można uznać sektor, w którym znaczącą część rynku zajmują firmy globalne prowadzące...)
Segment strategiczny - Segment strategiczny to wyodrębnione z działalności przedsiębiorstwa jednorodne produkty i rynki, które charakteryzują się tą...)
Zasady wyboru rynku docelowego - Dokonując wyboru rynku docelowego, warto w miarę możliwości przestrzegać następujących zasad: ...)
Kryteria segmentacji rynku - Odnoszące się do konsumenta można zakwalifikować do trzech obszernych grup. ...)
Cechy segmentów rynku - Poprawnie wyodrębniony segment rynku powinien się odznaczać czterema następującymi cechami. Segment rynku powinien być: ...)
Dobór losowy - Polega na zastosowaniu w doborze próby metod rachunku prawdopodobieństwa. ...)
Zasady ustalania próby badawczej - To: - zdefiniowanie obiektu badania, - określenie całej...)
Definicja segmentacji rynku - Badania marketingowe służą do dokonania segmentacji rynku tzn. podziału tego rynku wg określonych kryteriów na...)
Cechy segmentacji rynku - Prawidłowo wyodrębniony segment rynku powinien spełniać kryteria: - Mierzalności –...)
Macierz oceny produktu - Analiza za pomocą tej macierzy jest dokonywana w podobny sposób jak w macierzy oceny rynku....)
Asocjacja słowna - Respondent jest proszony o podanie pierwszego słowa lub frazy jaka przychodzi mu do głowy po...)
Techniki projekcyjne - Używane są wówczas gdy istnieje obawa, że respondenci nie będą mogli lub chcieli odpowiadać na...)

Strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii