Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
weryfikacja hipotez | finanse międzynarodowe | bank centralny | prezentacje z zarządzania | konflikt w organizacji | outsourcing | makroekonomia | system MRP |

Cechy segmentacji rynku

Prawidłowo wyodrębniony segment rynku powinien spełniać kryteria:

- Mierzalności – możliwość uzyskania informacji o cechach danej grupy konsumentów, które odróżniają ją od innych grup;
- Pojemności – powinien być dostatecznie rozległy, aby umożliwić stosowanie specyficznej strategii marketingowej;
- Wrażliwości – powinien stwarzać szanse oczekiwanej relacji konsumentów na nakierowane na nich instrumenty marketingu;
- Dostępności – powinien być dostępny dla firmy, a ściślej dla jej produktów, poprzez wykorzystanie istniejących kanałów komunikacyjnych i dystrybucji;
- Trwałości – powinien umożliwiać opłacalną działalność rynkową przez określony czas

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Segmentacja rynku - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Cechy społeczeństwa rynkowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza rynku » Cechy segmentacji rynku

Cechy segmentacji rynku
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 230 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii