| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




CD Student dla Ciebie
Referaty z ekonomii

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską



Najnowsze w słowniku:
- Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek przedsiębiorstwa
- Czarny PR - Public relations
- Narzędzia wspomagające Public Relations
- Techniki public relations
- Zarządzanie wizerunkiem
- Efekt diabelski


Zagadnienie należy do kategorii:


Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek przedsiębiorstwa




Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek przedsiębiorstwa - Rozróżnijmy na wstępie definicjie obu pojęć:

Tożsamość przedsiębiorstwa/firmy (Corporate identity) to suma elementów, które pozwalają zidentyfikować przedsiębiorstwo, wyróżnić spośród innych firm konkurencyjnych.

Wizerunek przedsiębiorstwa/firmy (Corporate image) jest swego rodzaju obrazem firmy w świadomości osób, które z nią się stykają w sposób bezpośredni (np. jako klienci) lub pośredni (ogólnie jako uczestnicy rynku).

W rozumieniu potocznym spotkać się można z identycznym traktowaniem tych pojęć. Jednakże znaczenie powyższych wyrażeń nie jest takie same i zamienne ich stosowanie jest błędem. Tożsamość oznacza sposób, w jaki przedsiębiorstwo chce być identyfikowane przez odbiorców, wizerunek natomiast, w jaki jest rzeczywiście przez otoczenie postrzegany. Oczywiście między tymi pojęciami istnieją współzależności, bo na to, co ludzie pomyślą o firmie, ma również wpływ przyjęty przez nią sposób prezentacji (system identyfikacji).

Wizerunek firmy:
- zjednuje opinię publiczną do marki i do firmy,
- usuwa anonimowość pomiędzy producentem i odbiorcą,
- ułatwia wzajemne porozumienie,
- sprzyja wytworzeniu się korzystnego nastawienia do firmy i jej poczynań, a także wpływa na poczucie akceptacji.

Tożsamość firmy:
- rozpoznawanie przez zewnętrzne i widoczne atrybuty,
- wizualne aspekty poddawane ocenie ze strony ogółu,
- suma elementów, które identyfikują firmę wyróżniając ją spośród innych,
- cele, treść i formy działania, które firma chce przekazać i utrwalić w otoczeniu.

Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek przedsiębiorstwa - zobacz gotowe referaty i opracowania dla studentów - na ten i setki innych tematów. Już za 5 minut możesz mieć je na dysku swojego komputera:

Ilość stron
- Tożsamość monetarna Europy - unia monetarna 19
- Atrybuty produktu 9
- Zagadnienia z marketingu międzynarodowego 16
- Public relations - opracowanie 22
- Wycena przedsiębiorstwa 17
- Strategie zarządzania kapitałem obrotowym - praca 6
- Test z marketingu 8


Najpopularniejsze

1. Analiza finansowa przedsiębiorstwa
2. Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory
3. Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej
4. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego
5. Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii
6. Podstawy zarządzania strategicznego
7. Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami
8. Finansowanie przedsiębiorstw
9. Analiza finansowa przedsiębiorstwa usługowego
10. Analiza marketingowa producenta kostki brukowej

Nowe pliki

1. Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
2. Promocja jako element marketingu
3. Nowe produkty bankowe - referat
4. Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji
5. Style kierowania - opracowanie
6. Style kierowania - referat
7. Inwestycje - wzory i przykładowe zdania z rozwiązaniami
8. Ewolucja poglądów na temat wpływu deficytu budżetowego na rozwój i stabilizację gospodarki
9. Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy
10. Sponsoring - referat


Definicja: Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek przedsiębiorstwa
Ocena: 10/10
Liczba głosów: 1

Zaloguj się, aby zagłosować
© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | Mapa