Cele opakowania jako instrumentu marketingu firmy
Są następujące:
- kreuje image produktu i wizerunek produktu
- umożliwia szybką identyfikację marki
- przekazuje informacje o jakości, jego zastosowaniu i sposobie użytkowania
- stanowi czynnik różnicujący i pozycjonujący produkt na rynku
- ułatwia procesy dystrybucji, jest nośnikiem znaków informacyjnych i manipulacyjnych, kodów kreskowych, znormalizowane wymiary ułatwiają procesy transportu i magazynowania
- innowacyjność opakowań, nowa szata graficzna tworzy nowy obraz produktu.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (15 stron A4)
2. (16 stron A4)
3. (28 stron A4)
4. (8 stron A4)
5. (82 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (58 stron A4)
8. (22 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (1.1 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.6 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cele opakowania jako instrumentu marketingu firmy
Cele opakowania jako instrumentu marketingu firmy
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 123 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|