Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza płynności finansowej | badanie ankietowe | efekt Veblena | kwestionariusz | rentowność aktywów | elastyczność krzyżowa | Adam Smith | strategie produktowe |

Cele opakowania jako instrumentu marketingu firmy

Są następujące:

- kreuje image produktu i wizerunek produktu
- umożliwia szybką identyfikację marki
- przekazuje informacje o jakości, jego zastosowaniu i sposobie użytkowania
- stanowi czynnik różnicujący i pozycjonujący produkt na rynku
- ułatwia procesy dystrybucji, jest nośnikiem znaków informacyjnych i manipulacyjnych, kodów kreskowych, znormalizowane wymiary ułatwiają procesy transportu i magazynowania
- innowacyjność opakowań, nowa szata graficzna tworzy nowy obraz produktu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Opakowania i znakowanie towarów
6 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Merchandising - referat (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (⭐przypisy)
16 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Warrant (0.2 stron)
2. Proces zarządzania marketingowego (0.3 stron)
3. Opakowanie a strategia imitacji (1.1 stron)
4. Idealna koncepcja marketingu mix (0.4 stron)
5. Definicja opakowania (0.5 stron)
6. Downsizing jako strategia marketingu (0.4 stron)
7. Strategia imitacji (0.6 stron)
8. Kryteria podziału opakowań (0.2 stron)
9. Opakowania (0.2 stron)
10. Cele biznes planu (0.5 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cele opakowania jako instrumentu marketingu firmy

Cele opakowania jako instrumentu marketingu firmy
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 123 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii