marketing w handlu | spółki osobowe | konkurencja | budżet marketingowy | model CAPM | badanie ankietowe | podstawy statystyki | kierowanie konfliktem | |
Mapa tagów
Strategie specjalistów rynkowychAlternatywą wobec bycia naśladowcą na dużym rynku jest funkcja lidera na małym rynku. Mniejsze firmy unikają konkurowania z liderami i dlatego zajmują się małymi segmentami (niszami) rynku, którymi liderzy interesują się mało lub wcale. Głównym powodem dla którego strategia specjalizacji w obsłudze nisz rynkowych jest tak opłacalna jest to, że specjalista zna swoich klientów, że potrafi zaspokoić ich potrzeby lepiej niż inne firmy, które w te część branży 'wchodzą' okazjonalnie. Dzięki temu specjalista może żądać wyższej ceny w zamian za wysoką wartość produktu.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategie specjalistów rynkowych Strategie specjalistów rynkowych
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 141 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|