Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcje organizacji | doskonalenie pracowników | premium | zarządzanie kadrami | wsakźniki du Ponta | wskaźniki du Ponta | CRM | mix marketingowy |

Rynek konsumenta

To sytuacja rynkowa, której wielkość zapotrzebowania zgłaszanego na produkty ze strony kupujących jest mniejsza od przedstawionej oferty sprzedaży tych produktów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Optimum producenta i konsumenta - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Kryteria klasyfikacji rynków (0.4 stron)
2. Czynniki wpływające na wybór konsumenta (0.2 stron)
3. Model zachowań konsumenta (0.2 stron)
4. Rodzaje rynków (0.4 stron)
5. Czym jest krzywa obojętności (0.4 stron)
6. Racjonalny wybór konsumenta (0.1 stron)
7. Teoria równowagi konsumenta (0.3 stron)
8. Teoria decyzji konsumenta (0.6 stron)
9. Krzywa budżetowa (0.3 stron)
10. Budżet i linia budżetowa (0.5 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Rynek konsumenta

Rynek konsumenta
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 134 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii