Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia | obligacje | style negocjacji | teoria potrzeb | teorie treści | szkolenia | dług publiczny | inflacja |

Dystrybucja intensywna

Polega na umieszczaniu towarów we wszystkich możliwych punktach sprzedaży; jest stosowana dla towarów ogólnego i częstego zakupu, np. guma do żucia.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji (⭐bibliografia ⭐przypisy)
5 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy
46 stron(-y)
Dystrybucja towarów w przykładowym przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Proces dystrybucji
15 stron(-y)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
17 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Systemy dystrybucji (0.2 stron)
2. Rodzaje dystrybucji (1 stron)
3. Dystrybucja w marketingu (0.2 stron)
4. Dystrybucja jako element marketingu mix (0.9 stron)
5. Kształtowanie kanałów dystrybucji (0.5 stron)
6. Kanały dystrybucji (1.1 stron)
7. Elementy marketingu-mix (0.6 stron)
8. Dystrybucja ekskluzywna (0.8 stron)
9. Dystrybucja selektywna (1.1 stron)
10. Koncepcje 4P 4C 7P (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Dystrybucja intensywna

Dystrybucja intensywna
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 187 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii