Faza schyłku produktu
Cechy:
a) Wielkość sprzedaży powoli spada
b) Poziom zysku także spada
c) Spada także udział tego produktu w rynku, w związku z tym przedsiębiorstwa musi powoli wycofywać produkt z kanałów marketingowych, aby zrobić tam miejsce dla następnych produktów będących w fazie plasowania. Jeżeli jest to dobro trwałego użytku, to firma kończy wytwarzanie dobra finalnego. Wytwarza jedynie części zamienne, po to, by dotychczasowi klienci mogli w pełni użytkować dobra trwałe.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (56 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (36 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (7 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (9 stron A4)
8. (17 stron A4)
9. (24 stron A4)
10. (8 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.6 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Faza schyłku produktu
Faza schyłku produktu
Ocena: 9.2 / 10 Liczba głosów: 221 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|