Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
PKB | zarządzanie przez wyjątki | metoda najmniejszych kwadratów | komunikacja | bankowość | Narodowe Fundusze Inwestycyjne | analiza bilansu | psychologia reklamy |

Faza schyłku produktu

Cechy:

a) Wielkość sprzedaży powoli spada
b) Poziom zysku także spada
c) Spada także udział tego produktu w rynku, w związku z tym przedsiębiorstwa musi powoli wycofywać produkt z kanałów marketingowych, aby zrobić tam miejsce dla następnych produktów będących w fazie plasowania. Jeżeli jest to dobro trwałego użytku, to firma kończy wytwarzanie dobra finalnego. Wytwarza jedynie części zamienne, po to, by dotychczasowi klienci mogli w pełni użytkować dobra trwałe.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Faza schyłku produktu

Faza schyłku produktu
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 205 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii