Polityka Public Relations
Praktyka Public Relationsobejmuje m.in.:
- określanie tożsamości firmy,
- identyfikowanie grup i jednostek związanych z podmiotem gospodarczym,
- utrzymywanie dobrych stosunków ze społecznością wewnętrzną i zewnętrzną organizacji,
- przeprowadzanie badań opinii publicznej, postaw i oczekiwań społecznych,
- zapobieganie konfliktom i nieporozumieniom,
- wychodzenie naprzeciw społecznej niechęci i krytyce,
- harmonizowanie polityki organizacji z potrzebami lokalnej społeczności,
- tworzenie i podtrzymywanie dwukierunkowej komunikacji opartej na prawdziwej i pełnej informacji,
- utrzymywanie kontaktów z mediami, opartych na wzajemnym zaufaniu,
- promowanie wzajemnego szacunku i społecznej odpowiedzialności,
- kreowanie atmosfery dobrej woli wokół podmiotu gospodarczego,
- pozyskiwanie wsparcia społecznego dla polityki, działań i władz organizacji,
- przygotowywanie i realizacja promocyjno-informacyjnych działań firmy,
- koordynowanie akcji charytatywnych i działań sponsoringowych,
- weryfikowanie polityki firmy w świetle zmieniających się uwarunkowań,
- rzecznictwo interesów (lobbying).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (20 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (58 stron A4)
6. (69 stron A4)
7. (16 stron A4)
8. (90 stron A4)
9. (100 stron A4)
10. (17 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.4 stron)
4. (1.4 stron)
5. (1 stron)
6. (1.4 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.2 stron)
10. (2.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Polityka Public Relations
Polityka Public Relations
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 90 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|