Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kierowanie | płynność przedsiębiorstwa | prywatyzacja kapitałowa | podstawy statystyki | zarządzanie logistyką | wykłady z logistyki | delegowanie uprawnień | użyteczność całkowita |

Marketing (strona: 10)

Elementy marketingu - Marketing-mix jest kompozycją czterech podsystemów: 1. Podsystem informacji rynkowej (badania...)
Instrumenty marketingowe - Wśród rozmaitych prób przedstawienie typowej struktury marketingu-mix największą popularność zyskała tzw. koncepcja czterech P (4P):...)
Marketing strategiczny - Współcześnie firmy działające w coraz bardziej złożonym otoczeniu, chcąc sobie zapewnić przewagę strategiczną na rynku,...)
Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię...)
Formuła 4i - To: – informacje -  zdobywanie i przetwarzanie informacji w...)
Charakterystyka strategii biznesu - To: I.  1. strategie konkurencji - ofensywne...)
Decyzja dotycząca zasięgu oddziaływania marki - Tworząc nazwę marki i jej wizerunek producent powinien zastanowić się, na jakim obszarze chciałby wykorzystywać...)
Nowe marki - Nowe marki Strategia nowych marek znajduje zastosowanie wtedy, gdy firma...)
Wielość marek - Ze strategią tą mamy do czynienia, gdy producent w tej samej kategorii produktów wprowadza dodatkowe...)
Rozciągnięcie marki - Ze strategią rozciągnięcia marki mamy do czynienia wówczas, gdy producent używa istniejącej marki do oznakowania...)
Strategie marki wg Philipa Kotlera - Nieco inaczej strategie te ujmuje Philip Kotler. Również według...)
Strategia rozszerzania marki - Konsumenci w wielu przypadkach nie są w stanie ocenić jakości produktu od razu przy jego...)
Strategia marek łączonych (kombinowanych) - Strategia ta polega na równoległym stosowaniu przez firmy marek rodzinnych i marek indywidualnych. Określonej grupie...)
Strategia marki rodzinnej - Decydując się na taką strategię producent nadaję tę samą nazwę marki wszystkim produktom bądź usługom...)
Strategia marki indywidualnej - Każdy z produktów wprowadzanych na rynek oznaczony zostaje przez producenta własną nazwą, nie wiążącą się...)
Wybór strategii marki - Jedną z najważniejszych decyzji podejmowanych w trakcie budowy marki jest wybór odpowiedniej strategii. Podczas tworzenia...)
Dwadzieścia dwa nienaruszalne prawa tworzenia marki - To: 1. Prawo ekspansji Siła marki jest...)
Decyzja nadania marki - Producent powinien zadecydować, czy produkt, który chce zaoferować powinien być oznaczony marką i czy będzie...)
Definicje marki - Oznakowanie produktu składa się zwykle z jego nazwy, marka oraz etykiety. Spośród wymienionych elementów bardzo...)
Definicje rynku - Rynek - ogół stosunków wymiennych między sprzedającymi oferującymi towary i usługi i reprezentującymi podaż, a...)
Efektywna obsługa klienta - Efficient Consumer Response (ECR) - Efektywna obsługa klienta (ECR - Efficient Consumer Response) to system efektywnej obsługi klienta. System ten...)
Market Research - Czyli badania rynku to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ich genezie, stanie...)
Analiza image - Główna częścią analizy docelowego audytorium jest oszacowanie aktualnego wizerunku przedsiębiorstwa jego produktów i konkurencji. ...)
Model komunikacji Laswella - obejmuje: a) koncepcję produktu odpowiadającą potrzebom konsumenta oraz docelowy segment...)
Strategie marki - Firma stosując jakąkolwiek strategię wobec marki ma więc cztery możliwości wyboru: ...)
Zarządzanie marką - Wycena i ocena marki dają informacje na temat wpływu marki na wartość i pozycję konkurencyjną...)
Wzornictwo produktu - Określa jego cały image: wielkość, kształt, kolor, materiał. Wzornictwo odnosi się też do wystroju wnętrz...)
Marki kolektywne - Marki kolektywne lub grupowe informują o tym, że produkt lub usługa nimi oznaczone zostały wykonane...)
Znaki towarowe - Stosowane są w celu identyfikacji produktu. Wiele znanych znaków towarowych jest tożsamych z nazwami przedsiębiorstw....)
Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek - Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek to proces, który składa się z kilku kroków, które...)

Strona 10 z 27
<<<  -  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii